piątek, 3 stycznia 2014

10 faktów o mnie.....

Hej misiaczki! Ponieważ jestem tu od wczoraj postanowiłam zrobić 10 faktów o mnie. Chce abyście troszkę mnie poznali. Mam mało czasu więc robię to na szybko.

1. Lubię słuchać rocka.
2.Strasznie podoba mi się styl metalowca.
3.W przyszłości chciałabym zostać fotografką.
4.Nie mam chłopaka.
5.Mam starszą siostrę.
6.Jestem leniwaa.
7.Nie lubię się uczyć.
8.Nie lubię szkoły.
9.Mam trochę piegów.
10.Uwielbiam pisać różne historię.

No i to na tyle. Wyjeżdżam zaraz więc mam strasznie mało czasu. Jak wrócę obiecuję jakiś dłuższy wpis.
Trzymajcie sie kochani ! ;)


2 komentarze:

  1. Ja też nie lubię szkoły,a jeszcze bardziej uczyć się :D
    Jeej piegi,też bym chciała!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewnoo byś nie chciała piegów. ;c A dziękujee ;)

      Usuń