wtorek, 14 stycznia 2014

OGŁOSZENIA!

No siemaneczko koteczki ! 
 Mam dla was smutną i dobrą wiadomość. Może zacznę od tej dobrej , zbliżają się ferie i zamierzam zrobić kilka ciekawych  i długich postów. A tą smutną jest to że zbliża mi się egzamin , muszę się dużo uczyć i nie będę dodawać dużo postów , postaram się aby w tygodniu znalazł się jeden post , nie wiem czy krótki , czy długi to wszystko zależy od mojej szkoły i nauki. ;c Jest mi bardzo smutnoo i myślę że nadrobie to wszystko w wakacje . W ferie myślę że pojawią się ok. 4,5 postów. No i jeszcze ważne ! Na moim blogu pojawiło się 300 wejść! W ciągu niecałego miesiąca jest już was tyle!  Dziękuje bardzooo wszystkim którzy czytają mojego bloga.! Gdyby nie wy , nie dałabym sobie rady.  Naprawdę nie wiecie ile dla mnie to znaczy. ;) 
Jeśli ktoś ma jakieś propozycje , o czym miałabym zrobić posta , piszcie w komentarzach na dole . 
Ja już niestety muszę kończyć tego posta . No to cześć misiaczki! :*
MIŁEJ NOCKI <3

W głośnikach - http://www.youtube.com/watch?v=qKCGBgOgp08  <33333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz